ПРОКУПАЦ – ПРОКУПЉЕ

Закључивање уговора о заједничком улагању и лиценци између “Прокупца” и америчког “Mc Donald’s”-а, 1984. г. означило је врхунац златне ере овог топличког привредног система. Заједничким улагањем, по коме је “Прокупац” постао већински власник, предвиђено је да се у Југославији, у првој фази, отвори пет ресторана брзе хране.
Своје најпознатије брендове, потпуно природне ракије “Манастирку” и “Стомаклију”, “Прокупац” је пустио у продају у седмој деценији
20. века, а недуго затим кренуо је извоз на тржишта СР Немачке, Францске, али и других бројних европских земаља.

Фотографије из корпоративног албума фирме Прокупац – Прокупље,
који је припремљен за извоз у СР Немачку

Етикете за ракију Манастирка из корпоративног албума фирме Прокупац – Прокупље,
који је припремљен за извоз у СР Немачку

Буклије са ракијама Стомаклија и Манастирка